Sabtu, 5 Februari 2011

PENGENALAN

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Syukur alhamdulillah, dengan izinNya jua, maka pada hari ini saya telah selesai membina satu blog yang dikenali sebagai blog 1Foto1001Kisah. Blog ini bukanlah medan untuk mengajar atau memberi penerangan tentang teknik-teknik fotografi. Hakikatnya, saya sendiri masih terlalu jahil dalam soal tersebut. Blog ini saya wujudkan sebagai tempat memaparkan gambar-gambar (foto-foto) yang telah saya rakamkan. Saya berasa seronok andai gambar-gambar tersebut dikongsi bersama untuk bahan tatapan umum. Daripada gambar tersebut mungkin kita boleh berdiskusi apa saja tentangnya yang kelak mampu memberi sesuatu manfaat kepada kita sama ada dari segi pengetahuan, maklumat, ilmu pengetahuan, dan pengalaman.

Akhir kata, dalam usaha memperbaiki kelemahan-kelemahan yang ada sepanjang pengendalian blog ini, pandangan dan pendapat daripada rakan-rakan blogger amat diperlukan. Saya berharap agar blog ini mampu memberi manfaat kepada kita semua.

Sekian.

-kameralama-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan